Sudi-sudikan laa klik di sini ekk...

Sudi-sudikan laa ekk klik disini..

Saturday, November 9, 2013

Roti Paung


Assalam dan selamat sejahtera..mari menjamu mata dengan roti paung yg akak buat malam tadi.Rasanya ni resepi paling mudah dan cepat dibuat sbb tak amik masa lama pun..sejam dah boleh makan.kalau tunggu pizza hut pun belum tentu dapat dlm masa sejam...(Saja nak bagitahu kat Paka ni dah ada PizzaHutDelivery..heheh)




Al kisahya tetiba jadi rajin buat roti paung ni ternampak kat fb kak Ratna Husna Ismail atau Mamawandiha petang semalam tapi tangguh dulu membuatnya sebab nasi banyak lagi..kalau buat nnt anak2 tak makan pulak.Akhirnya dah pukul 8 lebih jadi rajin menyukat bahan2 dan menguli tepung dgn bantuan mixer ler(padahal tengah sakit pinggang ni).


Sambil melayan celoteh dak haiqal..roti pun siap diperap.Akak ikut cara kak Ratna..perap dlm oven yg telah dipanaskan sekejap.(oven offline ya bukan yg tengah On).Tengok tu..nampak kesan jari ..tu jari dak haiqal..dia p cucuk doh roti..nasib baik tak terbantut.

RESEPI RUJUK SINI

4 comments:

Anonymous said...

will you fall in love with each and every person who looks and acts exactly that way, too.

Yet, John Delavera insists that list-building is not the secret to a successful Internet business.
Two areas of this software are specialized in finding income generating markets to operate in.

my web page Frank Kern testimonials

Sha My heart said...

Wah, nampak segar dan gebu.
Terima kasih sudi singgah blog sha dan tinggalkan komen pasal innershine.
Sha_myheart.blogspot.com

Mama_Dany said...

wahhh mmg nampak gebus gebas roti ni..saya teringin nak buat roti mcm ni..tapi tahap kerajinan tu belum sampai lagi..hehee

Ania said...

Salam kenal! Blongnya keren dan enak;)! Saya lihat bahwa Anda upload banyak foto makanannya. Apa Anda mau mengembangkan blognya lagi?
Kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya. Coba servis kami tanpa registrasi :)