Sudi-sudikan laa klik di sini ekk...

Sudi-sudikan laa ekk klik disini..

Wednesday, July 11, 2012

Julai yang indah-Happy Anniversary & Happy Birthday



Assalamualaikum & salam sejahtera semua...lama menyepikan diri tanpa intro masakan sebab tuan tanah kedaung diserang demam dan migrain hampir 2 minggu.Alhamdulillah kini beransur pulih.

Alhamdulillah bulan Julai bertandang lagi bermakna bulan ini lebih tepat lagi hari ini 11 Julai..genap 13 tahun usia perkahwinan akak dan suami.Aceli 15th kenal tapi tolak 2 tahun tu ya!..setahun berkawan-kawan dan setahun bertunangan.Kisah akak dan suami pernah tersiar dalam majalah keluarga keluaran Julai 2001..cover Kuza..sape pelanggan setia boleh laa belek balik koleksi majalah tu..tak kuasa tau!

Bulan Julai juga kami berkongsi kegembiraaan dengan kelahiran anak sulung pada 17 Julai 2000.Lapan tahun kemudian pada 21 Julai 2008 lahir pula anak bongsu kami..(bongsu ke?).

Oleh kerana semuanya berselang seminggu maka seringkali kami raikan kegembiraan ini pada hujung bulan Julai..Ooopss..rupanya 10 Julai adalah hari lahir adik ipar akak...ermmm kalau dekat memang kami ajak pak andak celebrate dengan kami sekali tau!.My ex boss & kawan sekerja dulu..Encik Md Nar 23hb & Nik kartini 10Julai .Wah!bestnya sebab dapat berkongsi Julai yg gembira ni dengan mereka semua.

Buat suami tercinta dan tersayang..terima kasih atas kasih dan sayangmu selama ini..Mudah-mudahan mahligai yang kita bina ini berkekalan hingga ke akhir hayat kita.Semoga kita bertemu lagi di Jannah.



Jika kau minta intan permata tak mungkin Ku mampu
(off coz laa ai tak mampu sebab ai tak kerja..kan..u laa kena bagi ai..
sayang ai tak minta intan permata pun..ai nak oben europa aje )

Tapi sayangkan ku capai Bintang dilangit untukmu
(kena guna galah ni)

Jika kau minta satu dunia akan aku coba
(cobaannnn)

Kuhanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia
(oooo itu sudah tentu...dah 4 orang pun anak kita tau!)

hati ini bukan milikmu lagi..seribu tahun akan ku nanti kan kamu
(hati ni dah jadi milik u sejak 11hb Julai 1999..kan..heheheh)

Sayangku jangan persoalkan siapa di hatiku,terukir dibintang cintaku
padamu
(Demi Allah ai takde yg lain sejak jadi isteri u tau..tak payah laa suruh
megukir dibintang sebab ai bukan pengukir pun..ai hanya pandai masak &
mendeko kek aje..nanti ai ukir bintang kat kek ya!)

2 comments:

Yatie said...

Happy Anniversary buat Siti Naemah dan suami, juga buat yg meraikannya pada bulan julai..moga ceria2 selalu dan berbahagia disamping insan2 tersayang...

Ctnaemah said...

terima kasih atas doa yatie buat sy & suami..semoga yatie pun begitu juga ya!