Sudi-sudikan laa klik di sini ekk...

Sudi-sudikan laa ekk klik disini..

Thursday, May 26, 2011

gelagat anak2 ku & lawatan si bulat

 
Posted by Picasa


Assalamualaikum uols..tengoklaa budak bowling ni..makin hari makin kreatif..tikar pun boleh jadi lane bowling dia.Kalau bola tak pyh citer laa ..mmg macam-macam pesen ada.Asal g giant aje..dia minta bola sebijik...uhhh!!!

Bola bowling ayah pun dia kata dia punya..aiyokkkk!!! adik tu belum cukup umur lagi..mana kuat nak angkat bola bowling ayah...tapi dia cerdik..tak boleh angkat..dia leret aje bola bowling yg 13 kg tu..sampaikan jiran sebelah nak tido mlm pun berdebor2 ..ingat ada makhluk asing ke hapa..wakakakak

 
Posted by Picasa

Ini pulak si bulat..kucing abg Zul kata wife dia.Kalau ptuih tu baru kucing kak ayu tapi putih tak berani masuk umah ni sebab dia suka memancit merata-rata..asal dia nak masuk aje akak sergah..lintang pukang lari.Kadang-kadang tu dlm misi melarikan diri sempat jugak dia memancit kat mesin basuh akak!...gerrrrrrrrrrrrrrrrrrrammm!!! aje akak dgn si Putih. ..tapi tak blh marah2 dgn dia sebab dia hubby mimi... kang dia gantung mimi tak bertali pulak..sian mimi:),


Hari ni si bulat ikut adik haiqal masuk rumah..gelihati tgk haiqal marah2 kat bulat sebab kacau bola bowling dia..siap minta rotan tu!.elehhh!!!dia yg pelawa kucing tu masuk pastu dia pulak yg hangin..hahahah

Btw bulat masuk kejap aje..tak boleh lama2 kang dia uk!uk! dlm umah..naya kat ai kene buang hasil pelaburan dia..hihihi...