Sudi-sudikan laa klik di sini ekk...

Sudi-sudikan laa ekk klik disini..

Tuesday, January 11, 2011

Laddu

 
Posted by Picasa


cantik tak?rasanya manis namun tak muak..pemberian kawan hubby yg baru balik dari India..ada 6 biji..tak boleh makan sekaligus..kene makan sikit-sikit..hehehe

 
Posted by Picasa

Packing pun menarik..kan

Lauk pauk tengahari

 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa

Hari ni masuk dapur awal coz my hubby balik makan tengahari..hehehe..Akak masakkan kerang yg dia beli semalam,ayam masak halia dan sayur kangkung..Makan kerang ni sedap cicah dengan sambal kicap yg diperah limau kasturi..perghhh...sedap tak ingat sampai berkali-kali tambah nasi..huhuhu

Nak Minta tolong....

Salam..akak nak minta tolong..tu cuba tengok akak punya side tepi blog..semua dah lari ke bawah..puas adjust tapi tetap cenggitu..pe kes ni?Waaaa...sedih arrr..tulun...tulunnn

Yogurt buah-buahan

 
Posted by Picasa


Assalamualaikum semua..dah breakfast ke belum?..pagi ni akak breakfast dengan yogurt buah-buahan + oat.Sebenarnya dah sediakan yogurt ni sejak semalam..makan sikit-sikit pastu pagi ni akak tambah pulak dengan 2 sudu oat..sedap tau..semudah 1..2..3 aje menyediakannya

 
Posted by PicasaAda epal,pisang,oren,strawberry dan cherry.

 
Posted by Picasa

Ni kuahnya..1 cawan yourt dicampur dengan 1 sudu susu pekat manis..Campurkan buah-buahan yang telah dipotong kiub ke dalam yogurt pastu sejukkkan dlm peti ais sebelum makan..nyum!