Sudi-sudikan laa klik di sini ekk...

Sudi-sudikan laa ekk klik disini..

Wednesday, January 5, 2011

Tertukar kasut

Ni kisah anak no.2 akak..tengahari semalam dia balik dari sekolah bawa kasut classmate dia .Aduhai anak..pergi sekolah dengan kasut baru..balik bawa kasut lama.Nak marah ada sebab baru 2 hari sekolah dia dah lupa..geli hati pun ada sebab dia ni ingat kasut budak tu ialah kasut dia sebab sepesen .Kasut lama dia sebenarnya ada dlm baldi coz akak nak basuh..Mati dia nafikan dia pakai kasut baru..bila ditunjuk mana kasut lama baru dia percaya..Hari ni akak pesan suruh cari kasut tu..kalau tak jumpa kira sedekah aje.Lagipun kasut adik ada 2 pasang yg longgar & sama saiz dgn kasut baru kakak yg hilang.


Photobucket

Asam pedas ikan jaket aje..kat kedai takde ikan lain selain dari ikan jaket & ikan selayang...itupun jenis halus..nak buat camno musim hujan2 gini nelayan tak ke laut sebab laut bergelora.Semalam pun ada berita nelayan dari kemasik terapung di Laut China Selatan sebab bot pecah..mujur selamat.

Photobucket

Bayam goreng sempoi aje laa..dah lama tak makan sayur..semalam dok ratah sayur bayam goreng ni aje...hehehe

Entry khas buat Sinar Kehidupan

Photobucket

Tahniah buat Yatie blogger Sinar kehidupan sempena anniversary 1st blognya.

Pastinya ramai yang telah tengok blog yatie yg pandai buat kuih talam tu ya!..walaupun belum pernah sua muka namun sikap mesranya terasa di alam maya ni..moga persahabatan ini kekal selama-lamanya.Insyallah ada masa nnt kita jumpa ya!.