Sudi-sudikan laa klik di sini ekk...

Sudi-sudikan laa ekk klik disini..

Thursday, April 21, 2011

Rezeki pagi Khamis

 
Posted by Picasa


Alhamdulillah..dapat siapkan tempahan apam mekar ni pagi tadi untuk anak2 di SRK Paka.Buat 2 adunan aje.Dah 2 hari berturut buat apam mekar..Anak2 mmg tak pandang pun klu kuih2 gini..heran sungguh akak dgn bebudak zaman ni..cuba lambakkan Mc D,KFC,Pizza Hut..laju aje derang makan.

Zaman uminya bebudak dulu ..nenek nak bawa masuk KFC pun takut2..rasa cam mahai laa sangat..sian..kan.Rupanya takde ler mahai mana pun tika tu tapi mak akak orang kampung..dah tentu dia ingat menda tu mahal2 belaka.Lagipun dari beli ayam KFC tu baik dia buat ayam goreng berempah bagi kami makan..lagi puas hati..khennn

Tetiba rindu nak balik kg..tak sabar nak nunggu minggu dpn..ahaks..Isnin-Khamis berkampung kat kolumpo pastu petang khamis balik kluang..yezza!!!!!!!!!!!

6 comments:

Nieza said...

Assalam kak...wah sungguh mekar apam mekar ni...cantik lak colournya tu..berkenan sungguh saya tgk..:)

Ctnaemah said...

w/slm nieza..mekasih..adunan pertama tadi masuk cik tong sebab over beat...hahaha

bobhandburry said...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

http://www.zuwairiaiman.com

Sari Yusa Ibrahim said...

oh, ruginya kalu masuk tong

Ctnaemah said...

bob..terima kasih ya.

Ctnaemah said...

yus..dh overbeat..bukan makin ringan adunan..makin berat .klu kukus ..mmg sah bantat.