Sudi-sudikan laa klik di sini ekk...

Sudi-sudikan laa ekk klik disini..

Wednesday, March 23, 2011

Induction tu dapur ke?

 
Posted by Picasa


Entry ni takde kene mengena dengan dapur di atas ya!..uols tau ke ape menda induction ni..(sila buka kamus dewan ya!)..akak kene pinjam kamus along cari makna..heheheh...

Aceli nak story pasal diet2 ..orang pompuan ni mmg tak lari dari menda gini ..khennnn!!!!. Sape yg baca entry akak yg lalu akan perasan yg akak asyik tepek pasal lauk2 diet...hukhukhuk..sedihnya tak berapa menjadi (mmg tak jadi punnnnng)diet akak ni sebab akak tak tahan godaaaannnnn..mencik tau!..

Akak sangat admire kat seseorang ni..kalau masuk blog dia mesti pi kat tepi belah kiri tu ..tengok menu2 masa dia tengah berdiet dulu.Kiranya blog dia ni pembakar semangat akak yg cepat noo merudum dan rujukan akak :P

Taraaaaaaaaaa....meh akak perkenalkan siapakah gerangan orang yg akak maksudkan diatas..Rasanya ramai gak yg dah kenal dengan blogger ni tapi tak pe..bior akak kenalkan sekali lagi..(akak beri link aje ekk..hehehehe)....

KLIK SINI

Buat Cida..mekasih coz berkongsi info DIET ATKINS ..insyallah akan akak pratikkan caramu itu...geh..geh..geh!!

No comments: