Sudi-sudikan laa klik di sini ekk...

Sudi-sudikan laa ekk klik disini..

Saturday, October 23, 2010

Ketupat Pulut

 
Posted by Picasa



Jom sarap dengan ketupat pulut..alkisahnya akak teringin nak makan ketupat pulut ni sebab raya aritu mak akak tak buat pun ..pastu besan mak yg rajin buat ketupat pulut pun takde menghulur .Biasanya besan mak akak ni kalau kirim ketupat rendang pasti ada ketupat pulut.Agaknya mak dgn besan ni pakat2 tak nak buat ketupat pulut tahun ni..heheheh

Dengan rajinnya akak mengajak en.hubby ke Dungun semata2 nak cari daun palas...kalau pasar paka mmg tak jumpa pun daun palas ni.

Kat sini ada jugak ketupat pulut tapi versi rebus goreng..akak tak berapa minat yg cenggitu..Dah nak makan tu kene ler marajinkan diri ek!

 
Posted by Picasa

buat rendang daging simple untuk cicah ketupat pulut tu..hehehe